Zgłoszenie RMA Western Digital

Dyski twarde firmy Western Digital posiadają gwarancję producenta.

Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne realizowane są bezpośrednio poprzez serwis producenta.



Wejdź na poniższą stronę i uzupełnij dane.


Kliknij aby przejść do strony zgłoszenia RMA


Skrócona procedura na stronie WD:

1. Wejdz na stronę ( kliknij obrazek "Wypełnij zgłoszenie" )

2. Zaloguj się lub utwórz nowe konto



3. Po zalogowaniu wybierz "Wymiana produktów"



4. Rodzaj zgłoszenia Wymiana standardowa



5. Podaj numer seryjny urządzenia



6. Wybieramy rodzaj usterki urządzenia



7. Wyświetlona zostaje informacja odnośnie utworzenia zgłoszenia RMA. Klikamy na Zobacz/wydrukuj łącze pre-mailer w celu wydrukowania etykiety RMA



8. Klikamy Drukuj etykietę RMA, etykieta MUSI znajdować się w widocznym miejscu na opakowaniu!



9. Przesyłkę wysyłamy na dane serwisu podane na stronie producenta.

Powrót do strony głównej